. panji semarang berita politik sukan hiburan hot gossip kontroversi sensasi hangat panas: 9 Posisi & Teknik Hebat Menghisap Zakar Lelaki disertai Gambar & Video (Seks Oral Sex)

facebook like pop up

Tuesday 20 September 2016

9 Posisi & Teknik Hebat Menghisap Zakar Lelaki disertai Gambar & Video (Seks Oral Sex)






TOTAL VIEW
page visitor counter
who is online counter blog counter

9 Posisi & Teknik Hebat Menghisap Zakar Lelaki disertai Gambar & Video (Seks Oral Sex)



Sila Lihat Video Di Atas Untuk gambaran lebih Detail

Teknik menghisap, menjilat atau mengulum kemaluan suami atau Mr.P atau juga buah zakar memerlukan pengetahuan khusus. Hal ini dimaksudkan agar suami juga merasakan nikmat sensual yang klimaks. Sebagai istri yang sayang kepada suami, pasti ingin membahagiakannya iaitu di lapangan maupun di ranjang.

Oleh sebab itu, berikut kami telah merangkum 9 teknik menghisap, menjilat dan mengkulum kemaluan suami disertai dengan gambar yang terang dan jelas:

1. Posisi Biasa

Cara ini kebanyakan dilakukan oleh wanita asia. Dimana wanita meghisap kemaluan suami dengan berbaring. Anda buktikan bahwa suami pasti mampu bertahan lama dengan cara sebegini.

2. Posisi Menghendap


Dengan melihat isteri mengkulum batang zakar suami secara berhadapan, maka suami akan lebih menikmati kuluman sang istri.

3. Posisi Head Rest


Memberi keselesaan pada isteri yang bersandar pada paha suami sambil asyik mengulum batang zakar. Dan kenikmatan luar biasa pun akan dirasakan.

4. Posisi Meneroka


Dalam keadaan sebegini isteri lebih memberi perhatian kepada buah zakar dan bawah zakar. Istri merebah di tepi ranjang dalam keadaan terlentang manakala suami menyerahkan batang & buah zakarnya untuk di hisap.

5. Posisi Lorong Tekak


Teknik ini biasanya dipraktikkan berat dan agak bahaya bagi wanita, kerana zakar akan terus disalurkan kedalam tekak. ( deep throat), Cara begini bisa membuatkan wanita rasa nak tercekik, maka berhati hatilah kaum lelaki jgn terlalu rakus & gelojoh !!

6. Posisi Menongkah Utara


Posisi yang hot ini akan membuat pasangan yang baru mendirikan rumah tangga atau menikah tetapi berisiko tinggi buat suami yang memiliki kemaluan berukukuran double XXL/Big size.

7. Posisi Atten Hut


Posisi ini lebih memberi kenikmatan kepada suami kerana zakar di hisap secara sepenuhnya hingga kepangkal. Dan istri akan lebih puas menikmati batang zakar secara sensasional.

8. Posisi Seperti Permainan teruna


Teknik ini sesuai diaplikasikan selepas Atten Hut, suami akan lebih rilaks dan tenang. Dengan berbaring di atas kerusi / sofa, kenikmatan akan dirasakan dengan sempurna.

9. Posisi Terapi Oral


Posisi yang sesuai buat zakar suami yang besar dan melazatkan jika hanya kepala zakar dihisap berulang kali.

Itulah beberapa teknik cara menghisap kemaluan lelaki yang disertai dengan gambar.
Silalah anda cuba dengan suami atau pasangan lelaki anda. Mudah-mudahan anda dan pasangan anda merasakan kepuasan yang belum pernah anda rasakan sebelum ini.



Watch This Video .....





THIS ARTICLE IS SPONSORED BY

THIS IS WHAT YOU REALLY WANT !!
THIS IS ABSOLUTELY AMAZING !!






Please LIKE if you like this article or give some comment, TQ