. panji semarang berita politik sukan hiburan hot gossip kontroversi sensasi hangat panas: Khasiat Daging Kanggaroo Yang Ajaib !!

facebook like pop up

Friday 26 October 2012

Khasiat Daging Kanggaroo Yang Ajaib !!








Org asli Australia mkn daging kangaroo, sebab tu sihat..tak ade sakit buah pinggang, rupa2nya selepas kajian dibuat, daging kangaroo mempunyai khasiat tersendiri utk cuci buah pinggang, menambah kesuburan lelaki/wanita, mencairkan darah, menghilangkan keletihan melampau / fatique.

Kangaroo jantan mampu 'berbini' sehingga 40 ekor dlm satu2 masa, mampu mengawan kesemuanya, yg menariknya..semua hamil! tanpa 'failed'.

Wah patutlah orang australia kuat kuat dan besar-besar, mungkin sebab tulah dia oran kuat dalam sukan ragbi & juga hoki...

Di bawah ini ada cerita berkenaan dengan khasiat ajaib daging kanggaroo



PENINJU heavyweight dari Liverpool, David Price mendedahkan diet intensif menerusi pengambilan daging kanggaru selama sepuluh hari memberikan hasil luar biasa dan perubahan terhadap fizikalnya menjelang misi mempertahankan gelaran Britain, menentang Audley Harrison malam ini.






( ** Updated - Beliau telah pun menang dgn pukulan TKO !! ** )



Price memberitahu dia merasai peningkatan tahap tenaga, rambutnya tumbuh lebih cepat berbanding kebiasaannya, kakinya semakin besar dan menurutnya ia adalah hasil daripada daging rendah lemak yang mengandungi hanya dua peratus lemak dan protein yang tinggi.

Daging kanggaru mempunyai gabungan asid linoleic dengan kepekatan tinggi dan mempunyai pelbagai khasiat termasuk bahan anti karsinogeni dan anti diabetik, selain mengurangkan obesiti dan atherosclerosis ia sudah lama diambil atlet lompat bergalah Olimpik, peserta Ironman dan atlet bina badan di Australia.

Sejak mengambil hidangan daging itu, isteri Price, Jade yang juga tukang gunting rambut lelaki terpaksa menggunting rambutnya setiap dua minggu.

“Ia tumbuh dengan pantas. Pelik, “ kata atlet yang kekal dengan rekod 13 perlawanan tanpa kalah.

“Saiz kaki saya adalah 12 tetapi menjadi 13 apabila saya mengukur but minggu lalu. Janggut saya juga tumbuh dengan pantas minggu lalu.” Price dilihat dalam keadaan berjambang sewaktu sidang media bersama Harrison di Liverpool.

“Begitupun saya rasa semakin bersemangat melangkah ke kem lompatan tali saya lebih baik daripada sebelumnya.”

Pengurus tinju, Frank Maloney berkata ada perbezaan dalam penampilan Price di kem ini.

“Dia mula mencipta gelombang yang sama seperti ketika Lennox Lewis sebelum menentang Razor Ruddock.”







Best Song Ever .....





THIS ARTICLE IS SPONSORED BY

THIS IS WHAT YOU REALLY WANT !!
THIS IS ABSOLUTELY AMAZING !!






Please LIKE if you like this article or give some comment, TQ