. panji semarang berita politik sukan hiburan hot gossip kontroversi sensasi hangat panas: pegawai bank ditembak kejam oleh pengawal keselamatannya sendiri

facebook like pop up

Wednesday 23 October 2013

pegawai bank ditembak kejam oleh pengawal keselamatannya sendiri







BERITA NGERI !!


Subang Jaya: Seorang pegawai operasi sebuah bank di sini, maut ditembak dalam satu kejadian rompakan oleh pegawal keselamatan bank itu sendiri di Jalan USJ Sentral 2, petang tadi.

Dalam kejadian 6.18 petang itu, mangsa, Norazita Abu Talib, 37, yang sudah berkhidmat 16 tahun dengan bank berkenaan maut di tempat kejadian selepas mengalami kecederaan parah di kepala akibat ditembak dengan senjata jenis pump gun oleh suspek.

Ketika kejadian, mangsa bersama suspek berusia 37 tahun serta tiga lagi pekerja wanita bank berada di premis berkenaan untuk membuka sebuah peti besi.

Timbalan Ketua Polis Selangor Datuk Abdul Rahim Jaafar berkata, apabila peti pintu kebal itu dibuka, suspek kemudian melepaskan tembakan yang mengenai muka mangsa yang kemudiaannya meninggal dunia di tempat kejadian.

Suspek yang berjaya mengambil sejumlah wang itu telah melarikan diri dengan sebuah motosikal. Bagaimanapun, jumlah wang yang dilarikan tidak diketahui.


Gambar Di Tempat Kejadian




Gambar Mangsa



Gambar Prospek





Best Song Ever .....





ARTIKEL INI DI TAJA OLEH


Rahsia Kekayaan Yang Pasti Membuatkan Anda Rasa Teruja !! !!




Sila Like jika anda suka artikel ini atau lontarkan comment anda

SEKIAN TERIMA KASIH !!