. panji semarang berita politik sukan hiburan hot gossip kontroversi sensasi hangat panas: Teknik Hebat Cara Menjilat Faraj Wanita Yang Ramai Orang Lelaki Tak Tau !!

facebook like pop up

Sunday 16 April 2017

Teknik Hebat Cara Menjilat Faraj Wanita Yang Ramai Orang Lelaki Tak Tau !!




Teknik Menjilat Kemaluan Isteri - Buat Isteri Anda Puas Dengan Seks Oral



TOTAL VIEW
page visitor counter
who is online counter blog counter

Teknik Hebat Cara Menjilat Faraj Wanita Yang Ramai Orang Lelaki Tak Tau !!



Sila Lihat Video Di Atas Untuk Gambaran Yang lebih jelas ....

Apakah teknik menjilat kemaluan isteri yang terbaik? Pada masa sekarang ramai pasangan yang sudah sedar akan kepentingan permainan foreplay, atau proses pemanasan ketika hubungan asmara.

Salah satu aktiviti yang sering dilakukan ketika permainan foreplay ialah seks oral. Seks oral atau menjilat kemaluan pasangan adalah teknik foreplay yang hebat dan boleh membuatkan pasangan hilang kawalan ketika berasmara. Para suami perlu menggunakan dan memanfaatkan teknik ini untuk membuatkan isteri anda puas dan bersedia sepenuhnya untuk aksi seterusnya.

Walaubagaimanapun, seks oral atau teknik menjilat kemaluan isteri perlu dilakukan dengan betul untuk memastikan isteri anda benar-benar bersedia. Jika teknik menjilat kemaluan isteri tidak dilakukan dengan betul, isteri anda mungkin akan kurang agresif ketika tiba masa untuk aksi seterusnya.

Di sini saya berikan beberapa teknik menjilat kemaluan isteri untuk anda praktikkan dan buatkan isteri anda bersedia.

Teknik Menjilat Biji Kelentit Hingga Pancut



Biji kelentit atau klitoris adalah organ seksual pada tubuh isteri anda yang wujud semata-mata untuk memberi nikmat seksual pada isteri anda. Ini bermakna biji kelentit pada tubuh isteri anda tidak mempunyai fungsi lain pada tubuh selain daripada untuk digomol oleh anda. Di manakah letaknya klitoris seorang wanita? Cara yang paling mudah untuk menunjukkannya adalah melalui gambar di bawah ini.



Benjolan berlekuk-lekuk yang tampak seakan-akan berlubang itulah yang dinamakan klitoris (dilingkari dengan sebuah elips).

Jilat kelentit isteri


Salah satu cara untuk bermain-main dengan biji kelentit isteri anda ialah dengan menjilat. Selain mengusap dan menggentel biji kelentit isteri anda dengan jari, menjilat dan menghisap biji kelentit isteri anda akan memberikan lebih nikmat kepada beliau.

Setelah menemukan lokasi klitoris si dia, mulailah menjilatinya secara perlahan-lahan dan halus. Arah gerakan lidah anda, tekanan yang anda berikan kepada klitorisnya, dankecepatan lidah anda bergerak akan menentukan sensasi yang dirasakannya. saya sarankan anda memulai dari tempo yang rendah dan tekanan yang lembut. Secara perlahan-lahan sekali, percepatlah gerakan lidah anda dan perbesarlah tekanan yang anda berikan pada klitorisnya.

Kalau mau, boleh juga anda menggunakan bibir anda secara bersamaan seakan-akan anda berciuman dengan klitorisnya. Menurut pengalaman, mengelilingi klitoris seorang wanita dengan bibir anda (seperti ketika anda ingin mengucapkan huruf A) dan secara bersamaan menggelitik klitorisnya yang berada di tengah dengan gerakan lidah ke kiri dan ke kanan atau ke atas dan ke bawah dapat memberikan sensasi luar biasa bagi si dia. Bagaimana rasanya? Mungkin si dia akan mengatakan, “Sejuta rasanya!” Apalagi kalaupada saat yang sama anda juga menghembuskan uap napas anda dari mulut sambil memastikan adanya pelumas (ludah) yang cukup di sekitar klitorisnya. Bagi si dia, mungkin yang ini sepuluh juta rasanya. Seandainya anda belum tahu, ketahuilah bahwa teknik ini juga dapat digunakan untuk menjilati payudara dan puting susu si dia.

Selanjutnya, walaupun menjilati klitoris merupakan kegiatan utama yang sebaiknya anda lakukan, klitoris yang terlalu lama dijilati terus-menerus dapat mengalami sedikit mati rasa (kekurangan sensitivitas). Inilah sebabnya anda juga perlu menjilati daerah-daerah sekitarnya. Menjilati daerah-daerah di sekitar klitoris bukan hanya akan memberikan wanita variasi dalam sensasi yang dirasakannya, melainkan juga akan memberikan kontras yang tepat bagi sensasi yang dirasakannya ketika lidah anda kembali lagi menyentuh dan mengusap klitorisnya.



Lidah adalah lebih lembut dan lidah yang basah apabila diletakkan pada biji kelentit isteri anda akan membuatkan beliau mengeliat kesedapan berbanding menggunakan jari. Ini akan mengelakkan kesilapan yang sering dilakukan oleh para suami apabila cuba merangsang biji kelentit isteri mereka dengan jari, iaitu terlupa untuk membasahkan jari sebelum menyentuh biji kelentit isteri.

Oleh kerana biji kelentit adalah organ seks yang amat sensitif, jari yang kering dan kasar akan membuat biji kelentit isteri ‘terkejut’ dan boleh mematikan mood isteri ketika berasmara. Jika anda ingin bermain biji kelentit isteri anda dengan jari, pastikan anda membasahkan dulu jari anda dengan air liur, atau cecair yang dikeluarkan oleh faraj isteri.

Teknik menjilat biji kelentit isteri


Teknik menjilat biji kelentit isteri yang terbaik ialah tidak terus menuju ke arah biji kelentit. Sebagai suami anda harus tahu bagaimana untuk menaikkan nafsu isteri terlebih dahulu. Isteri anda tidak seperti anda, dimana zakar anda boleh keras dengan serta merta jika anda terangsang, tetapi berbeza dengan kaum wanita.

Mereka memerlukan rangsangan dan belaian untuk memastikan mereka benar-benar bersedia untuk digomol, sehingga menuju ke puncak orgasme.

Fakta ini boleh diaplikasikan kepada biji kelentit isteri anda. Walaupun faraj isteri anda telah basah lencun sepenuhnya, jangan terus menjilat atau menghisap biji kelentit isteri. Larikan dahulu lidah anda di kawasan sekeliling biji kelentit beliau sebelum anda mengomol biji kelentit beliau.






Perhatikanlah gambar di samping ini dengan nomor-nomor yang terpasang. Bila anda menjilati daerah #1 yang letaknya tepat di atas klitoris seorang wanita, anda akan merasakan sedikit benjolan yang memanjang secara vertikal (besarnya berbeda-beda pada setiap wanita). Jilatan pendek ke kiri dan ke kanan pada daerah ini sangat mengasyikkan bagi wanita, terutama kalau gerakan lidah yang sama anda naikkan dan turunkan di sepanjang benjolan klitorisnya. Anda boleh menekan agak keras dengan lidah anda, tetapi berhati-hatilah ketika bergerak menuju arah klitoris (bagian yang lancip). Wanita-wanita tertentu lebih memilih tekanan yang lembut ketika anda mencapai ujung klitorisnya (daerah yang sangat sensitif), sementara wanita-wanita lainnya menginginkan tekanan yang agak keras di daerah tersebut. Tanyakan saja kepada si dia mana yang lebih digemarinya.

Daerah #2 dan #3 adalah bibir vagina si dia. Jilatan di sekitar dan di sepanjang bibir vagina seorang wanita juga akan memberikan sensasi yang merangsang. Saya sarankan anda menjilati keduanya secara bergilir dengan bergerak secara perlahan-lahan, dimulai dari sisi yang satu, naik ke klitoris untuk mampir memberikan kunjungan kehormatan, dan kemudian berlanjut ke sisi sebelahnya. Bolak-baliklah seperti ini dengan perpindahan yang lambat. Kalau mau, boleh juga anda sekali-sekali menyentuh lubang vaginanya. Sebagai variasi tambahan, berganti-gantilah menggunakan lidah saja, kedua bibir anda saja, atau lidah dan bibir secara bersamaan untuk menggarap #2, klitoris si dia, dan #3.

Daerah #4 dan #5 lebih rendah tingkat sensitivitasnya dibandingkan dengan klitoris, #1, #2, dan #3. Salah seorang wanita yang pernah dijilati vaginanya malah mengatakan bahwa dia kurang peduli dengan jilatan di daerah #4 dan #5, karena intensitas rasa yang diperolehnya dengan jilatan tepat di klitoris sudah cukup memuaskan dan merangsang. Tetapi tidak ada salahnya kalau sekali-sekali anda menyempatkan diri menjilati daerah #4 dan #5, dan kalau perlu juga mulut dari lubang vagina si dia.

Satu hal penting yang perlu di sebutkan sehubungan dengan daerah #4, #5, dan lubang vagina di antara keduanya adalah bahwa menjilati daerah bawah ini dapat memberikan anda sedikit gambaran mengenai rangsangan yang dirasakan oleh wanita anda. Wanita yang terangsang akan menjadi basah vaginanya, dan kemungkinan besar cairan (lendir) pelumas alami yang berasal dari dalam vaginanya akan mengalir keluar. Kalau anda merasakan adanya cairan tersebut dengan lidah anda (biasanya sedikit asin), berarti wanita anda sudah terangsang dan mungkin juga sedang menikmati apa yang anda lakukan baginya. Tapi bila daerah #4, #5, dan lubang vaginanya kering kerontang tanpa lendir, mungkin ada baiknya anda menanyakan secara langsung apakah dia benar-benar menikmati jilatan lidah anda. Mungkin saja jilatan anda belum sungguh-sungguh mengena pada sasaran yang tepat. Kalau ini perkaranya, hanya wanita andalah yang dapat menolong anda. Dialah satu-satunya yang tahu tempat yang benar, dan anda harus meminta instruksinya.



Berbeza dengan organ seksual lain pada tubuh isteri anda seperti payu dara, atau bibir faraj yang mempunyai fungsi lain selain daripada kegunaan ketika aktiviti seks.

Oleh itu anda perlu memanfaatkan pengetahuan ini untuk memberi kepuasan dan nikmat sepenuhnya kepada isteri anda di dalam aktiviti seks.



Anda akan tahu jika anda melakukan teknik ini dengan betul, iaitu anda akan perasan biji kelentit isteri anda sedikit membesar, dan menonjol. Ini menunjukkan beliau benar-benar terangsang. Apabila biji kelentit isteri anda membengkak, ketika inilah anda boleh bermain-main dengan biji kelentit beliau.

Walaubagaimanapun, tidak semua wanita mempunyai saiz biji kelentit atau klitoris yang besar. Jadi jangan risau sekiranya anda telah melakukan pelbagai cara tetapi biji kelentit isteri anda tidak berubah saiznya.

Jilat kelentit isteri dan buat isteri pancut Bolehkah anda buat isteri pancut hanya dengan menjilat biji kelentit beliau? Jawapannya boleh jika kena gayanya.

Tetapi anda harus ingat, tidak semua wanita mempunyai keupayaan untuk orgasme dan pancut hanya dengan rangsangan pada biji kelentit semata-mata. Terdapat wanita yang memerlukan rangsangan pada pelbagai organ seksual seperti lubang faraj dan G-Spot untuk benar-benar puas sehingga pancut. Oleh itu jika isteri anda adalah seorang yang sensitif pada rangsangan, dan boleh puas dan pancut hanya dengan rangsangan pada biji kelentit, anda seorang yang bertuah!

Terdapat pelbagai teknik lidah yang boleh anda lakukan untuk menggomol biji kelentit isteri anda. Teknik yang popular ialah dengan menjilat biji kelentit isteri. Ini dilakukan dengan perlahan-lahan dan lembut. Kesalahan yang sering dilakukan oleh para suami ketika menjilat biji kelentit isteri mereka ialah menjilat dengan rakut dan laju. Elakkan dari melakukan kesalahan ini kerana biji kelentit adalah organ yang lembut dan amat sensitif pada sentuhan.

Teknik ‘Advance’ jilat kelentit isteri Teknik-teknik yang lebih ‘advance’ untuk menjilat biji kelentit isteri anda ialah seperti melakukan gerakan membulat pada biji kelentit isteri dengan lidah. Teknik ini akan memberikan rangsangan pada sekeliling kawasan biji kelentit berbanding hanya pada biji kelentit itu sendiri.

Anda juga boleh melakukan teknik mengetuk dengan lidah pada biji kelentit isteri anda. Ketuk perlahan-lahan biji kelentit beliau dengan lidah, kemudian angkat lidah anda seketika. Ulang beberapa kali. Teknik ini boleh membuat isteri anda lebih nikmat kerana setiap ketukan lidah anda adalah seperti sentuhan kali pertama pada biji kelentit beliau. Anda boleh menambah nikmat beliau ketika melakukan teknik ini dengan menghembus lembut biji kelentit beliau ketika mengangkat lidah.

*Cipta variasi* Jadi kreatif dan pelbagaikan ritma ketika menjilat kemaluan isteri anda. Contoh mulakan dengan mengelilingi biji kelentit beliau dengan perlahan-lahan, kemudian teruskan dengan menekan biji kelentit beliau. Atau anda boleh selang-selikan dengan menjolok lubang faraj beliau dengan lidah anda. Jangan lupa juga untuk mengeluarkan bunyi-bunyi desahan yang menunjukkan anda ‘enjoy’ apa yang anda lakukan.

Teknik menjilat kemaluan isteri yang saya berikan di atas adalah antara teknik-teknik asas seks oral yang boleh anda lakukan ketika berasmara. Walaupun teknik-teknik ini sudah memadai untuk membuatkan isteri anda mengerang kesedapan dan bersedia untuk aktiviti seterusnya, terdapat pelbagai lagi teknik menjilat kemaluan isteri yang lebih ‘advance’ yang boleh anda lakukan kepada isteri anda.

Teknik-teknik seks oral yang ‘advance’ ini boleh membuatkan isteri anda hilang kawalan, dan tidak mustahil membuatkan beliau klimaks dan pancut hanya dengan lidah anda. Ramai yang tidak percaya isteri boleh pancut hanya dengan teknik permainan lidah suami, tetapi dengan teknik permainan lidah yang “advance”, isteri boleh.




Hukum Menjilat Faraj Isteri ..... Wajib Tengok !!





THIS ARTICLE IS SPONSORED BY

THIS IS WHAT YOU REALLY WANT !!
THIS IS ABSOLUTELY AMAZING !!






Please LIKE if you like this article or give some comment, TQ