. panji semarang berita politik sukan hiburan hot gossip kontroversi sensasi hangat panas: Berjuta-juta Ringgit Dimasukkan Ke Dalam Akaun Rosmah Mansor Cetus Tanda Tanya ??

facebook like pop up

Friday 1 June 2018

Berjuta-juta Ringgit Dimasukkan Ke Dalam Akaun Rosmah Mansor Cetus Tanda Tanya ??







TOTAL VIEW
page visitor counter
who is online counter blog counter


Terkuburnya parti pemerintahan UMNO dan BN yang menguasai Malaysia sejak 60 tahun membongkarkan pelbagai kejahatan dan ketirisan di kalangan pemimpin dan isteri pemimpin. Menerusi page Otai Bersih menunjukan berjuta-juta ringgit yang dimasukkan ke dalam akaun Rosmah Mansor




Rosmah tidak bekerja. Tak ada elaun bulanan. Tapi juta juta ringgit masuk akaun. Sah. Najib songlap wang dan masukkan ke akaun Rosmah. Kemudian masuk akaun anak anak Najib. Kemudian transfer duit ke US, masuk akaun anak di sana. Tapi lebih duit sangat. Mencurah-curah duit tunai cash masuk ke tangan Najib. Maka terpaksa simpan juta-juta ringgit dalam rumah Najib bertaburan. Cerita Ali Baba dengan 40 perompak.

Rosmah bukan sahaja dikenali di Malaysia malahan dikenali serata dunia tapi paling mengejutkan ini pendedahkan Akhbar Taiwan

Akhbar Taiwan lapor Rosmah belanja 200 juta duit taiwan sepanjang 8 tahun guna kad kredit. DATIN Seri Rosmah Mansor terus menjadi bahan berita kontroversi akhbar luar negara. Kali ini perangai boros beliau berbelanja mewah sehingga dilaporkan dalam sebuah akhbar harian di Taiwan. ( 200 juta New Taiwan Dollar bersamaan dengan USD6.487 juta )

ni bukan kali pertama Datin Rosmah dan Najib menjadi bahan berita kontroversi akhbar-akhbar luar negara yang melaporkan skandal dan rasuah pasangan ini, malah sudah berpuluh kali perkara seperti ini berlaku.

Namun seperti biasa macam dulu-dulu juga. Najib dan Rosmah akan terus buat bodoh, kata nak saman WSJ hari selasa, tapi sampai ke hari ini entah sudah hari selasa ke berapa pun aku tak ingat dah.

Benda betul, mana berani nak saman, kalau Najib saman akhbar luar negara seperti WSJ, jawabnya lebih banyak skandal dan rahsia beliau bakal terbongkar ketika perbicaraan di mahkamah.

Dan memang itulah yang diharapkan oleh WSJ, mereka tertunggu-tunggu dan tak sabar-sabar untuk menerima saman daripada pihak Najib supaya lebih banyak rahsia najib terbongkar di mahkamah sekaligus mereka boleh melaporkannya dan melariskan akhbar.

Sumber :

Page FB Otai Bersih



Saksikan Hujah Debat Oleh YB Tony Pua Tentang 1MDB Di Persidangan Parlimen Terbaru
Malaysia Membuatkan YB BN Terdiam .....





THIS ARTICLE IS SPONSORED BY

THIS IS WHAT YOU REALLY WANT !!
THIS IS ABSOLUTELY AMAZING !!






Please LIKE if you like this article or give some comment, TQ