. panji semarang berita politik sukan hiburan hot gossip kontroversi sensasi hangat panas: Zidane umum letak jawatan jurulatih Real Madrid

facebook like pop up

Thursday 31 May 2018

Zidane umum letak jawatan jurulatih Real Madrid







Zinedine Zidane meletak jawatan sebagai ketua jurulatih lima hari selepas meraikan kemenangan ke atas Liverpool di Kiev, seterusnya kelab itu merangkul kejuaraan Champions League untuk tiga tahun berturut-turut.

Zidane mengumumkan keputusannya dalam sidang akhbar bersama bersama presiden kelab itu, Florentino Pérez di Madrid pada pagi Khamis waktu tempatan, lapor media antarabangsa.

"Saya telah buat keputusan untuk tidak meneruskan (kontrak) ke musim berikutnya. Bagi saya dan untuk semua, saya fikir masa untuk perubahan telah sampai. Ia bukan keputusan yang mudah.

"Ini keputusan saya," pemenang Piala Dunia itu dipetik The Guardian sebagai berkata.



Real Madrid menduduki tangga ketiga dalam La Liga, ketinggalan 17 mata di belakang juara Barcelona dan kalah dalam suku akhir piala tempatan kepada Leganés.

Bagaimanapun, Pérez dipetik The Guardian sebagai berkata terkejut dengan keputusan Zidane itu.

"Ini suatu keputusan yang sangat tidak dijangka, Zidane beritahu saya keputusannya semalam. Saya berterima kasih atas segala usahanya selama ini," katanya.

Zidane menyertai kelab itu pada 2001 dari kelab Juventus.



Best Song Ever .....





THIS ARTICLE IS SPONSORED BY

THIS IS WHAT YOU REALLY WANT !!
THIS IS ABSOLUTELY AMAZING !!






Please LIKE if you like this article or give some comment, TQ